Chodenie naboso

 

Nechajte svoje nohy dýchať a krv pekne prúdiť tým, že sa prejdete naboso.

 

Pomáha to?

Chôdza naboso má svoje výhody. Pomáha zlepšiť krvný obeh, stimuluje citlivosť nôh a navodzuje stav uvoľnenia. Využite pekné počasie, odložte si topánky a prejdite sa doma, v parku alebo na pláži naboso.

 

Tu je niekoľko odporúčaní

 

• Keď sa na začiatku budete niekoľkokrát prechádzať naboso, majte na pamäti, že piesočná pláž je lepšia než pláž s okruhliakmi alebo že mäkká lúka na kopci je vhodnejšia než lesná cestička.

• Nešliapte na špinavé alebo ostré predmety.

• Vždy si so sebou noste topánky. Ak budete mať pocit, že povrch, po ktorom idete, nie je čistý, hneď

si ich obujte. • Nepreháňajte to. Zo začiatku bude dochádzať k namáhaniu Vašich šliach a kĺbov, čo by mohlo viesť k bolesti a zápalom.

• Keď prídete domov, vykúpte si nohy vo vhodnom kúpeli, starostlivo ich osušte a naneste hydratačný krém, aby ste zachovali ich mäkkosť.